Als administratief bediende (parttime) sta je voornamelijk in voor enkele boekhoudkundige taken:
inboeken van aan- en verkoopfacturen
facturatie
betalingen controleren
financiële verrichtingen doen
creditnota's opmaken
Daarnaast ondersteun je collega's met administratieve taken.
Bedrijfsinformatie
Onze klant, gelegen te Sint-Pieters-Leeuw, zet de toon in de sector van de industriële bevestigingsmaterialen. Het woordje "altijd" nemen ze graag in de mond: altijd beter, altijd meer, ... Bovendien zijn ze ambitieus en steeds gericht op voortdurende vernieuwing en dit zonder in te boeten op kwaliteit en klantenservice.
Jouw profiel
Als administratief bediende (parttime) herken je je in onderstaand profiel:
je bent heel punctueel
je kan je goed uitdrukken in het Nederlands en Frans
je bent analytisch ingesteld
je hebt al een eerste gelijkaardige ervaring achter de rug
je vindt het leuk om collega's te ondersteunen
je bent op zoek naar een parttime functie van 20u per week
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
Verkoopsovereenkomsten opstellen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Voor de functie van administratief bediende (parttime) biedt de klant:
een vast contract na een positieve interimperiode
voldoende parkeermogelijkheden
een grondige interne opleiding
een familiale sfeer
Je werkt van maandag tot vrijdag in de voormiddag van 8 u tot 12 u.