Job 1 van 5


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende (parttime)


Functie

Als administratief bediende (parttime) sta je voornamelijk in voor enkele boekhoudkundige taken:
  • inboeken van aan- en verkoopfacturen
  • facturatie
  • betalingen controleren
  • financiële verrichtingen doen
  • creditnota's opmaken
Daarnaast ondersteun je collega's met administratieve taken.

Bedrijfsinformatie
Onze klant, gelegen te Sint-Pieters-Leeuw, zet de toon in de sector van de industriële bevestigingsmaterialen. Het woordje "altijd" nemen ze graag in de mond: altijd beter, altijd meer, ... Bovendien zijn ze ambitieus en steeds gericht op voortdurende vernieuwing en dit zonder in te boeten op kwaliteit en klantenservice.

Jouw profiel

Als administratief bediende (parttime) herken je je in onderstaand profiel:
  • je bent heel punctueel
  • je kan je goed uitdrukken in het Nederlands en Frans
  • je bent analytisch ingesteld
  • je hebt al een eerste gelijkaardige ervaring achter de rug
  • je vindt het leuk om collega's te ondersteunen
  • je bent op zoek naar een parttime functie van 20u per week
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Voor de functie van administratief bediende (parttime) biedt de klant:
  • een vast contract na een positieve interimperiode
  • voldoende parkeermogelijkheden
  • een grondige interne opleiding
  • een familiale sfeer
Je werkt van maandag tot vrijdag in de voormiddag van 8 u tot 12 u.

Solliciteren

KAROLIEN WYNENDAELE
003223061900

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht